כחול לבן בהצעה להאריך את מועד העברת התקציב; הליכוד: "חיים בסרט"

מוטי סבן 1 Comment on כחול לבן בהצעה להאריך את מועד העברת התקציב; הליכוד: "חיים בסרט"

על פי הצעת כחול לבן תינתן אורכה נוספת להעביר את תקציב המדינה לשנים 20-21 בתוך 15 יום. אם לא יהיו הבנות עד יום שלישי הכנסת תפוזר. בליכוד לא התלהבו מההצעה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מו"מ אינטנסיבי בימים האחרונים, ולאחר שהערב (ראשון) נפגשו יו"ר כחול לבן בני גנץ, שר החוץ גבי אשכנזי ושר המשפטים אבי ניסנקורן, בכחול לבן הודיעו, כי מחר (שני) תקודם בהסכמה הצעת חוק שלפיה יועבר תקציב המדינה לשנת 2020 עד ל-31.12.20 ולשנת 2021 עד לתאריך 5.1.21. במידה והמפלגות לא יגיעו להסכמות עד שלישי בערב, הכנסת תפוזר.

לפי הצעת החוק, אם לא יועברו תקציבים אלו עד למועד הנקוב הכנסת תתפזר והבחירות יתקיימו ב-23.3.21.

בכחול לבן אומרים כי נתחיל בקידום תהליך ובמקביל נמצה את הניסיון להביא לממשלה מתפקדת, עם תקציב שמיליוני ישראלים זקוקים לו כעת, מינויים ושמירה על שלטון החוק והיעדר השפעה של ראש הממשלה על משפטו.

בכחול לבן הבהירו כי אם לא יושגו הבנות במסגרתן ימולא ההסכם הקואליציוני ואזרחי ישראל יזכו לממשלת אחדות מתפקדת שמתנהלת בשיתוף פעולה כנדרש ותוך שמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק, נמשוך את הצעת החוק והכנסת תפוזר ביום שלישי הקרוב.

בליכוד הגיבו להודעת כחול לבן וכתבו, "אם מישהו מאמין שהליכוד יסכים לחזור ל" ממשלה בתוך ממשלה״ – הוא חי בסרט".

יו״ר סיעת ימינה, ח״כ איילת שקד אמרה על הצעת כחול לבן: "כפי שחזיתי (זה לא היה קשה), התקפלות מפוארת של כחול לבן והעברת תקציב 2020 בלבד. נתניהו וגנץ לוקחים את תקציב המדינה בן ערובה של עסקאות פוליטיות מפוקפקות והופכים את חוקי היסוד לפלסטלינה. לישראל מגיעה מנהיגות חדשה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני בעד להפוך חוקי יסוד לפלסטלינה !
    בפרט בזמנים כעכשיו שזה ממש צורך השעה
    נא לא להיות מרובעים